onsdag 18 juni 2008

Vidars förlossning

Så här roligt är det med förlossning!

Fast inte hela tiden.

Gå i trappor, kanonkul! Defenitivt fyra av fem toasters

Oh! Bamsepaus. (Krösus hade kidnappat Bamse och stängt in han i en grotta, men det ordna sej tack vare Surre)

Hihihinöfnöffoiiiiiii!

Ia måste få kaffe fort!

Aaaaaaaaaaaaah!

Tantsnusk är så här kul!

Vid varje "bula" låter Ia Gnnn!

Klickettiklicketti...jättejobbigt med förlossning...klickettiklick

Nu går jag inte ett steg till!

OH LUNCH!

Jag har arrangerat min bricka så den skall se likadan ut från båda håll!

(I bossanovatakt) bom-tjicka-bom-tjicka! Nu börjar det dra ihop sej! (fast tvärtom)

TA-TAA! Klart, Obs! De sista två bilderna var i realtid.

Nämen vilken lattjo lite pryl! Och Farsan Baloo skall lära dej allt han kan.

Och ett alldeles eget ritstift! Hurra!!

4 kommentarer:

Surr sa...

Ja det är ju det jag alltid brukar säga: Det ska vara ROLIGT att föda barn! Och sen ska det vara klart! Tadaa! Vilken fin belöning ni fick. (Fast det såg inte direkt ut som om DU jobbade så hårt... ; ) )

Anonym sa...

Tro det eller ej men det VAR faktiskt en hel dag av buskul (om vi bortser från sammanlagt ca en halv timme som inte var speciellt kul). Och han fick nog jobba litegrann bror din också, delade ut en del korta kommandon som tex "HÅLL DÄR!" och "VATTEN!" under dom futtiga 5 minutrarna vi hann vara i förlossningssalen innan allt var klappat och klart :)

MadFinn sa...

Jag hann kavla upp armarna men inte mycket mer, men kul hade vi!

Anonym sa...

AJ, det låter ju nästan lika obehagligt som att föda! *brr*